مشکل تفکر اینکه " مرغ همسایه غازه " چیست؟

در این هفته به این موضوع می پردازیم که چرا مرغ همسایه غازه و اینکه بسیاری از کسب و کارها..

 

دوستان من خیلیا با این تفکر غلط هرروز کسب و کار خودشون رو عوض میکنن. تا زمانیکه در یک بیزینس موفق نشدی و اونو به جایی نرسوندی اجازه نداری کسب و کارتو عوض کنی، اول بیزینسی که دارید رو به یک جایی برسونید اونوقت مدیری رو برای اونکار قرار بدید و بعد وارد کار جدیدتون بشید . این رفتاریه که افرادی که هوش مالی بالایی دارن انجام میدن. بهت قول میدم همین الان توو کسب و کار شما افرادی هستن که با سرمایه کمتر از شما دارن بیشتر از شما کسب درآمد میکنن و این بر میگرده به دیدگاه و باور این افراد. چرا؟؟

خیلی از افراد به خاطر کمبود اطلاعات مالی و کمبود اطلاعات تبلیغاتیشونه که خیلی کم درآمد دارن و هرروز شرایطشون بدتر میشه.

مثالی عملی برای شما

فردی پیش چندین جلسه پیش بنده مشاوره میومدن و میخواست کسب و کار جدیدی رو در تهران آغاز کنه. این فرد به بنده نگفته بود که در شهرستان بیزینس دیگه ای داره. بعد از مدتی متوجه شدم که ایشون در شهرستان کارواش دارن و از این شغل برجی ۴ الی ۵ میلیون تومان درآمد دارن. بهشون گفتم توکه این فن رو بلدی واسه چی میخوای کار جدیدی رو شروع کنی و فکر میکرد که مرغ همسایه غازه .

دیدتون رو عوض کنین دوستان شما یک مهارتی رو بلدید و دانش کاری رو دارین، روش های درآمد از کارتون رو تغییر بدید. من در دوره هوش مالی نکاتی رو گفتم که شما با رعایت یکی از این نکات میتونید کسب درآمد خودتون رو متحول کنید.

یک سوال خیلی مهم در رابطه با کسب و کار شما ؟

شما یا بیزینس خودتون رو دارید یا اینکه ندارید. اگه بیزینس خودتون رو ندارید باید به فکر این باشید که یه کسب و کاری رو برای خودتون راه اندازی کنید و اگه بیزینس خودتون رو دارید باید روشهایی رو توو کسب و کار خودتون تست کنید. حال این سوال رو از خودتون بپرسید

این راهی که قراره برید اگه موفق بشه چه اتفاق گنده ای قراره توو زندگیتون بیافته ؟؟

اینو حتما یادداشت کنید.

جواب به این سوال مثل سوخت و انرژی میمونه برای شروع کسب و کار خودتون یا شروع روشهای جدید کسب و کارتون. چون جواب این سوال دقیقا همون چیزیه که شما ازش انتظار دارین و به شما نیرو و انگیزه میده

دلیل پول درنیاوردن خیلیا چیست و فکر میکنن مرغ همسایه غازه

خیلی از افراد تنها یک کار رو بلدن و به اون فکر میکنن و اونو انجام میدن ، و این دلیلی میشه واسه عدم تحرک و گسترش کارشون و به دنبال همین ثروتزیادی بدست نمیارن. به عنوان مثال شما در یک شرکتی مشغول به کار هستید و کاری رو انجام میدید و فقط به این فکر میکنید که همون کار رو انجام بدید و از همون طریق پول در بیارید. شما پول زیادی بدست نمیارید چون به دنبال این نیستید که دانش خودتون رو حتی توو اون زمینه افزایش بدید و کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید. یا شما مدیر مجموعه ای هستید و به این موضوع فکر نمیکنید که روش های دیگه ای که برای افزایش درآمدتون هست مثل اینترنت و فضای مجازی رو چک کنید،

افراد چون به این موارد فکر نمیکنن و معمولا چیزهایی رو که بلدن اجرا میکنن، پول زیادی هم بدست نمیارن. زمانی که هوش مالی خودتون رو افزایش بدید به راحتی میتونین کسب و کار خودتون رو متحول کنید.

نکته بسیار مهم برای تو دوست من

بیشتر از اینکه بخوای پول دربیاری و به ثروت برسی ، بیشتر از این به فکر یاد گرفتن باش که چطور پول دربیاری. در این صورت به صورت ناخودآگاه سریعتر از همه به سمت پولدار شدن قدم برمیدارید. چرا؟؟ چون شما یاد گرفتید که چطور پول دربیارید و از همه بهتر اینکار رو انجام میدید و عمل میکنید.

اگر اولویتتون یادگیری باشه بیشتر از همه پول درمیارید، چون بیشتر از همه میدونید که چطور باید پول در بیارید. و مهمترین نکته اینکه اگه زمانی ورشکست شدی دانشی رو داری که چطور دوباره پول رو بسازی.

دوست دارم هرجای ایران هستید یاد بگیرید ، چون وقتی یاد میگیرید میتونید بهتر از هرکس دیگه ای عمل کنین و به موفقیت برسید

امیدوارم هرجای ایران هستید شاد و پیروز و سربلند باشید.

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/02/31
0.0
تعداد بازدید : 2147
تعداد کامنت : 0